Wilco Vos

• Bestuurslid,
  • Secretaris

Wie of wat ben ik?

Hallo beste lezer, mijn naam is Wilco, airsofter sinds 2014, en daarna min of meer het standaardtraject bewandelt dat we allemaal wel kennen; Direct tijdens mijn eerste skirm bij ACS net als iedereen verliefd geworden op de hobby, zo snel mogelijk mijn lidmaatschap aangevraagd en daarna te veel replica’s gekocht zonder na te denken over zaken als bruikbaarheid en of ze überhaupt naar velden te vervoeren waren.

Ik merkte tijdens mijn eerste skirms meteen het enthousiasme en de passie van de mensen van ACS, van mensen zoals Jerômé, David, Agusto en Patrick, en het was voor mij en mijn vriendengroep heel natuurlijk om zelf ook bij te gaan dragen. Al snel gingen we helpen met FPS-metingen, marshallen, shop bemannen en gewoon helpen waar nodig, en het duurde daarna niet lang voordat ik en mijn vrienden deel werden van ACS. Als je bij ACS hebt kunnen skirmen, dan is de kans groot dat je mij tegen bent gekomen!

Ik heb door de jaren heen mijzelf ontzettend veel ingezet om te zorgen dat onze evenementen zo goed mogelijk verlopen en ik ben dan ook trots op wat we met ons allen bereikt hebben. Terugkijkend naar de jaren waar we op Gasselte, op ons veld Outpost Delta 19, skirms hebben mogen organiseren met honderd+ mensen per evenement, kan ik nog steeds genieten van de herinneringen van het vroege, oh zo vroege opstaan om klaar te zijn vóór de vroege vogels, snel alles klaarzetten en voorbereiden, dan FPS-metingen doen en in de middagpauzes zo snel mogelijk onze eigen outfits aantrekken zodat we in de middag zelf nog van de skirms konden genieten.

Ik denk eerlijk gezegd dat er over mijzelf niet heel veel te vertellen valt, ik heb naast airsoft veel ervaring als projectmanager omdat ik acht jaar lang een start-up heb mogen runnen samen met mijn team van developers, wat mij absoluut een skillset heeft gegeven die ik kan inzetten binnen de ACA, ik mag graag werken aan uitdagingen en ik heb nogmaals dankzij mijn start-up veel ervaring met ICT-onderwerpen. Ik weet dat ik een goede bijdrage kan leveren als bestuurslid en ik hoop dat dit duidelijk wordt in de komende jaren!

Wat wil ik?

Mijn doel als bestuurslid is simpelweg zorgen dat de ACA uitgroeit tot een mooie, gezonde vereniging. Op dit moment is alles mogelijk, maar net zo goed ónmogelijk. Ik ben ontzettend trots op het feit dat we leden hebben, dat mensen nu al geloven in onze vereniging, maar ik weet dat er ons nog veel werk te wachten staat. De ACA is voor nu nog een kleine vereniging met weinig middelen, maar ik wil zorgen dat onze vereniging continue zichzelf verbetert en dat wij aan onze leden bewijzen dat wij er voor hen zijn.

Airsoft is een ongelofelijke hobby, het is eerlijk gezegd fantastisch dat het ons gegund wordt om met onze geweldige replica’s en outfits, met onze vrienden en vijanden, elk weekend elkaar op te mogen zoeken, en ik en de ACA willen ons unieke stukje hierin vinden. Ik zal doen wat hiervoor nodig is, en als bestuurslid wil ik zorg dragen dat de ACA haar uiterste best doet om nuttig te zijn voor onze leden.