Jeroen Dekker

• Bestuurslid,
  • Penningmeester

Wie ben ik?

Hallo, Ik ben Jeroen Dekker, en ik ben al airsofter sinds 2008.

Ik werkte destijds op hetzelfde kantoor als Jerômé en David, en op een dag vertelde Jerômé dat hij met een aantal collega’s een airsoftteam was begonnen. Hardlopen was al mijn hobby, en ik speelde vrij veel fps games. Ik wist dus al snel dat airsoft de hobby voor mij zou zijn. Vanaf dat moment was ik lid van team Reaper Squad, en gingen we eens per maand airsoften in België, want in Nederland mocht dat nog niet.

Na mijn eerste skirm bij Commando in België was ik meteen verslaafd aan airsoft. Ik begon ook met het verzamelen van replica’s, maar die moesten na elke skirm in België achterblijven in een daarvoor geschikte opslagloods. In 2010 begonnen Jerômé en David met ACS als webshop en ook als organisator in België, maar op dat moment had ik eigenlijk alleen nog maar interesse in skirmen met team Reaper Squad.

In 2013 mochten we eindelijk skirmen in Nederland en Jerômé en David gingen met ACS organiseren  op Delta19 in Gasselte Drenthe.

Wat wil ik?

Naast het spelen van airsoft is mijn werkervaring vooral het werkzaam zijn op de finance afdelingen bij verschillende bedrijven. Deze ervaringen komen goed van pas bij de werkzaamheden als penningmeester voor de ACA.

Mijn doel is om samen met de overige bestuursleden een goed alternatief te kunnen bieden voor de airsofters in Nederland.

ACA is momenteel nog een kleine vereniging, maar als wij goed luisteren naar de wensen van de airsofters en organisatoren, dan kan dat heel snel veranderen.

Sportieve groet,
Jeroen