Inschrijvingen zijn nu online!

Het heeft wat langer geduurd dan we van plan waren, maar onze registratiepagina is nu online!

Voor de mensen die vandaag al op het oog hadden willen we graag even kort toelichten wat ons te wachten staat; wij willen dit jaar de focus leggen op het bouwen en groeien van onze vereniging. We zijn nog een klein team en er is veel werk te doen, dus zullen we nog veel moeten ontdekken en voorbereiden. In de komende tijd zullen we iedereen via de site op de hoogte houden van alles wat er speelt rondom onze nieuwe vereniging. Mocht je dus vragen of opmerkingen hebben over wat we aan het doen zijn, hou de site in de gaten!

Voor nu houden we het we het kort; wij zijn nu volledig klaar om jou als lid te verwelkomen in de ACA. Als lid mag je alles doen wat je als airsofter nodig hebt; je mag replica’s bezitten, je mag skirmen, je mag verzamelen en je mag onze prachtige hobby beoefenen. Wij vinden dit al genoeg waarde hebben om jullie te vragen lid te worden en we hopen uiteraard dat je deze gedachte deelt.

Om dit moment te vieren hebben beginnen we meteen met onze eerste kortingscampagne! Als je dit jaar registreert als lid, dan hebben we een combinatiedeal voor dit jaar én volgend jaar:

Basispakket: €65,-
Basis- en Starterspakket: €110
Evenementenpakket: €120

Zoals je ziet, in de ACA doen we lidmaatschappen misschien net wat anders dan je had verwacht, op onze aanmeldpagina wordt het toegelicht.

Welkom bij de ACA!