We zijn erkend!

Het nieuws is rond, de berichtgeving officieel, we zijn een erkende vereniging! Hou de site in de gaten, aanmelden en meer kan binnenkort!

Het mag duidelijk zijn dat we ontzettend blij en trots zijn met de inzet van ons team om deze mijlpaal te kunnen bereiken, maar voor ons is dit enkel het begin van het echte werk. Nu is het de tijd om daad bij woord te zetten en te bewijzen dat we een toegevoegde waarde bieden voor de airsoftgemeenschap in Nederland.

In de komende weken zullen we hard aan het werk zijn om onze online tools klaar te stomen om leden te mogen ontvangen, dus voor nu vragen we nog even wat geduld, maar we hebben nogmaals een enorme mijlpaal nu achter de rug. Vanaf dit moment zal onze vereniging alleen maar groeien en beter worden!