Welkom!

Welkom bij de Airsoft Combat Association, de ACA, onze eigen vereniging waarin wij ons 100% inzetten voor jou! Vindt je het leuk om met ons de airsoftsport te beoefenen? Vul dan onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Onze pakketten

Mocht je lid willen worden, dan bieden wij enkele opties aan. Mocht je net beginnen met de sport bijvoorbeeld, dan raden we je aan om ons Starterspakket te kiezen. In dit pakket geven we je enkele essentiële onderdelen voor je uitrusting die je verzekeren van een goede start. Je krijgt hierin;

• Het lidmaatschap zelf,
  • Honeywell veiligheidsbril,
  • teambanden (rood en blauw),
  • medicband,
  • killrag.

Mocht je zelf al beschikken over een veiligheidsbril of dergelijke uitrusting, dan hebben we uiteraard ook een Basispakket. Dit pakket is ons standaardpakket, het enige wat je nodig hebt om lid te worden en om te kunnen airsoften als lid van de ACA.

Onze laatste optie is ons Eventpakket. Hierin krijg je lidmaatschap én twee skirms en twee trainingen bij ACS Compound.

Voor alle pakketten gelden registratiekosten van €15,-. Dit is éénmalig bij je aanmelding.

Let op! Omdat we natuurlijk niet netjes aan het begin van een kalenderjaar kunnen starten, willen we graag een leuke aanbieding doen. De prijzen die je nu op deze pagina ziet, zijn dus niet alleen voor 2024, maar ook meteen voor 2025!

Hoe ziet aanmelden er uit?

Vul hieronder je gegevens in, dan kunnen wij jouw aanmelding gaan verwerken. Een belangrijk deel van je aanvraag is de VOG-aanvraag (Verklaring Omtrent Gedrag), waarmee we kunnen bevestigen dat jij de Airsoftsport mag beoefenen. Je zal een mail van ons krijgen met een betaalverzoek voor dit proces, dan kunnen wij de aanvraag namens jou indienen.

Mocht je vragen hebben, kijk dan even in onze FAQ, misschien hebben we het al beantwoord voor je, óf neem contact met ons op via onze Contact pagina!

Nadat wij jouw VOG ontvangen hebben, zullen we je account activeren op onze site. Wanneer je account actief is, vragen we je enkel nog om een profielfoto zodat we jouw ledenpas kunnen opsturen en daarna ben je lid van de ACA en kan je met ons de Airsoftsport beoefenen!